Пропускане към основното съдържание

New Neutral Luxe Shadow Palette - Revolution Pro

Здравейтеее ! 

Днес ще си говорим за една нова и много любима палитра , а именно New neutral luxe shadow palette . Ще ви кажа своето мнение за нея и също ще ви покажа какъв ежедневен грим сътворих.


Палитрата на Revolution Pro определено се нарежда сред една от най-красивите , които съм виждала от този клас палитри . 

Започвам от луксозната опаковка . Много харесвам златисти цветове и това определено ме грабна . Има голямо огледало и е сравнително тежка в сравнение с останалите ми палитри . Капачето се прикрепя много добре , което я прави стабилна и удобна за път.

Цветовете са 18 от , които Neutral , Calm,Delight,Glamour са напълно матови .
 Majestic , Zoned ,Karma , Whisper ,Shadow , Rumour ,Whisper с лек блясък . Имаме и база за сенки Based , което ако не е плюс тоо не знам какво е.
Hidden , Glitzed , Magic , For Real ! са с доста изразени перлени частици и също така това са най-силно пигментираните цветове в палитрата . 
Звездите на цялата палитра са Jazz it up , Party и Golden или брокатите . Party и Golden не са много силно пигментирани , но с основа за сенки и фиксиращ спрей нямат мърдане от окото . Харесва ми , че цветовете са много издръжливи и при нанасяне не се прашат и се нанасят супер лесно . Преливането е като детска игра с тях ,а цветовете не се нуждаят от допълнително наслояване. 
Добре де любим цвят ми е Jazz it up който честно казано сама си добавих към брокатите въпреки , че е нещо по средата 💙.

Аз съм фен на неутралните цветове и по ежедневните визии . Също така много харесвам БЛЯСЪК и съм му огромен фен и за това използвах по-бляскавите цветове , за да направя ежедневната си визия . Да знам как звучи 😂.



Използвах базата за сенки и след това нанесох Delight в сгъвката на окото и прелях . След това естествено нанесох от цветовете Golden и Jazz it up . Получи се не много ярък грим който според мен е добре и за ежедневна и за вечерна визия . 
Трябва да се науча да снимам грим та ако имате съвети може да ми пишете . 

В заключение ще кажа , че съм много доволна от палитрата и си струва страшно много ! Цената е 28.90лв. 
Препоръчвам 💙 !


Надявам се да ви е било полезно и интересно !

Може да ме последвате и в Инстаграм -




Коментари

  1. И на мен Jazz it up ми харесва изключително много!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте бразилският хит сериал




    Истинска звезда с 130 епизода





    Изльчен Бтв Лейди






    Повторение всеки следобед без сьботите и неделите






    От 13 до 14 часа






    Бтв Лейди

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте бразилският хит сериал Истинска звезда






    Повторение всяка сутрин без неделите и понеделниците






    От 8 до 9 часа






    В ефира на Бтв Лейди







    Влезте в фейсбук страниците на бразилският хит сериал






    Истинска звезда с 130 епизода






    Моля не изтривайте коментарите ми





    Моля ви се






    Брагодаря ви

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте бразилският хит сериал Силата на желанията






    Изльчен в ефира на Бтв Лейди






    Влезте в фейсбук страниците на бразилският хит сериал







    Силата на желанията







    Моля не ми изтривайте коментарите ми










    Моля ви се








    Брагодаря ви

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме