Пропускане към основното съдържание

Бърз ежедневен грим с любими продукти

Здравейтеее !
Вярвам , че всеки от нас си има любими грим продукти , които използва почти винаги . Днес съм решила да ви покажа ежедневен грим който си правя абсолютно винаги 😂💙.


Ще ви покажа всички стъпки , които използвам в грим рутината си . Много хора заснемат подобни видеа , но аз изобщо не мисля да го правя и за това ще бъда креативна и ще ви представя нещата тук . Не , че не мога да редактирам видео, изглеждам смешно и ме е срам... “НЕ„😂😂😂.


Започваме с добре почистено лице. Както може би се вижда кожата ми има несъвършенства , но не смятам , че и е нужно кой знае какво покритие . Все пак няма да се шпакловаме 😂.


Стъпка 1-Много любим мой фон дьо тен на марката Loreal от серията True Match . Хабя вече 5та опаковка и не мисля да го заменям . Естествено ползвам и други , но към този посягам най-често. Има средно покритие и много красив леко shine завършек. Говорила съм ви вече за него и за това няма да изпадам в подробности , но ако мога да ви препоръчам един продукт то това без съмнение ще е този.


Стъпка 2 - Коректор който отново е на Лореал и е от същата серия като фон дьо тена . Защо няма ревю на него ? Поради простата причина , че в дрогериите така грозно ги налепят и като махнеш хилядите лепенки изглежда ужасно . Този коректор ми е ужасно любим и в комбинация с фон дьо тена върши чудеса. Отново има средно покритие и shine завършек . Добавям го , за да прикрия леките кръгове под очите и тук там където искам да скрия някоя по-упорита пъпка.

Стъпка 3 -Пудра Maybelline Fit me ! Ще ви изненадам ли ако ви кажа , че и това ми е любим продукт 😂💙? Мисля да спра да го повтарям , защото от заглавието си личи , че ще говорим само за любимци 😂. Нанасям пудрата на цялото лице и много ми харесва леко матовия завършек който придава . Не изсушава и мога да я определя като много лека . 

Стъпка 4-Бронзираща пудра . Ето това ми е най-любимата част от гримирането . Много обичам да използвам бронзиращи пудри и всякакви такива неща , а Bahama Mama е чудесна ! Подчертава скулите идеално и се прелива много лесно . Все пак ви съветвам да не прекалявате с количеството , което взимате с четката . 


Стъпка 5 - Ако беше възможно да се посипя цялата в хайлайтър и да изляза така сигурно щях 😂. Нанасям на скулите , под веждата , обилно на носа по дължината му , в ъгъла на окото иии схванахте идеята 😂. През зимата използвам по-студени тонове .


Стъпка 6 - Помада за вежди . Признавам си , че изобщо не си играя да ги изпипвам или правя перфектни . 
Пробвала съм със сенки , моливи , но с помада определено ми е супер удобно и не мисля , че бих я заменила от рутината си. L'Oreal  Paradise Extatic  е идеална ! Четката е скосена и много удобна и вече повече от 3 месеца употреба не е изсъхнала . Супер икономичен продукт с който се работи много лесно .


Стъпка 7 - Очна линия . Признавам си , че напълно бях спряла да използвам очни линии . Преди време това беше основната част от грима ми , но след като скоро се пробвах и не направих нищо се отказах . Преди седмици обаче ми хрумна нещо и си закупих очната линия на Catrice , която е тип маркер . Много наситено черно и много лесно се работи с нея. Практически няма как да сбъркаш . Открих и своята техника - Притварям окото и започвам от вътрешната част към външната като спирам по средата . След това правя лека опашка от външната част и я сливам със средата и запълвам .



Стъпка 8 - Спирала . Сега осъзнавам , че 4 от 8 продукта , които използвам в ежедневието са на марката L'Oreal 😂💙.
Продукта е от същата серия като помадата Paradise Extatic и съм много доволна . Въпреки , че четката не е като любимите ми силиконови тази е просто топ ! Изобщо не спластява миглите , има много наситен черен цвят , разделя ги чудесно и придава желаната дължина . Не се рони под очите и все плюсове мога да кажа за нея . 



Завършвам с червило в нюд гамата .

Обещах ви , че ще се постарая да има повече грим постове и за това се надявам този опит да се е получил.

Надявам се да ви е било полезно и интересно !

Може да ме последвате и в Инстаграм -











Коментари

  1. Хейй, чудесна статия! Много приятен и ненатрапчив ежедневен грим, аз също си правя подобен!

    ОтговорИзтриване
  2. Изключително креативен начин за представяне на грим рутина, очарована съм наистина! 💙

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме