Пропускане към основното съдържание

Класация на адвент календарите

Здравейтеее !

Първо искам да пожелая на всички Весели празници ! Бъдете щастливи,здрави и обичани 💙!

Днес ще си говорим за адвент календари . Признавам си , че от самото начало идеята не ми допадаше много , но после реших да пробвам с цели четири . Като човек който обича да пътува е хубаво да имам запас от мини продукти , за да не мъкна големите опаковки . Също така това е добър начин да пробвате различни продукти на даден бранд и да прецените дали си заслужава да си купите пълноразмерен продукт . 

Ще започна класацията от този който най-много ми хареса до този който ме разочарова . 


1.trend It Up 
Признавам , че не съм ползвала кой знае колко много продукти на марката и именно за това реших да си го купя . Прозорчетата са 24 за всеки ден до Коледа . 
Много съм доволна ! В този календар дори нямаше мини размери , а всичко си беше пълноразмерно ! Разнообразието от грим продукти и цветовите гами , които бяха подбрани много ми хареса . Като минус мога да посоча , че имаше доста лакове за нокти , но пък два от тях бяха грижа , а останалите в наистина красиви цветове . Имаше и матови червила и такива с по-блестя завършек . Общо взето за всеки вкус по нещо . 
Цената беше около 52-54лв. и определено според мен си струва!


2.Tee Advents Kalendar Alverde 
Различен и достъпен адвент календар . Имаше както много приятни вкусове чай така и неприятни . Общо взето хубавото на този календар е , че си създадох навик да пия всяка вечер чай и открих някои свои любимци . Не ми хареса това , че имаше повтарящи се вкусове . Да не забравя да кажа , че този с какао или шоколад изоообщо не ми хареса и дори го определям като гаден . 
Ако искате да си го купите другата година ви съветвам да се оглеждате още от ноември понеже се изчерпва много бързо . 
Цената беше около 6лв .
3.Douglas
Тук съм с много смесени чувства . Определено ми хареса разнообразието от марки и това , че имаше маски и парфюми в календара . Успях да пробвам неща , които иначе едва ли бих си купила . Цените на марките в календара са космически ако искате да си закупите пълноразмерни . Минус е това , че имаше много anti-age и толкова малки продукти колкото пръста ми . Хубаво е и ампулите да идват с някакво описание . Споменах , че харесвам мини продукти ама чак пък толкова . Както казах вече тук съм със смесени чувства .
Цената беше около 60лв.

4.Balea
Честно казано за мене този на Балеа и Дъглас си делят последното място . Тук също имаше разнообразие на продукти. Коледни имена , които може да намерите пълноразмерни , но под друго име . Е да имаше и някой друг лимитиран . Честно казано не съм впечатлена . Твърде много продукти за вана ! Ехооо хора знам , че искате да си пробутате тези неща ама повечето от нас нямаме вани така , че ако обичате !
Търсенето на този календар беше голяма мъка . Имам чувството , че от Дм съвсем умишлено пускат ограничени бройки по магазините в началото и към края на ноември вече може да си откриете , че дори по два на човек в магазин . Трябва да отбележа обаче , че календара изглежда много сладко. 
Цената е около 30лв.


Надявам се да ви е било полезно и интересно !

Може да ме последвате и в Инстаграм -




Коментари

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме