Пропускане към основното съдържание

От България до Корея

Здравейтеее ! 
Днес на гости ми е едно много интересно момиче .
Кристина от seoulonni ще ни разкаже за живота си в Корея , онлайн магазина си и други интересни неща ! 

Приятно четене !

Е- Много се радвам , че прие поканата ми за гостуване в блога! Ще те помоля да се представиш на читателите 💙.

К - Здравейте! Казвам се Кристина и съм създателката на Seoul Onni – онлайн магазин за корейска
козметика в България. Живея в Южна Корея, а родом съм от Стара Загора.


Е - От България до Корея ? Как и защо избра да бъдеш там?
К- Всъщност България-Германия-Корея.
Завършила съм висшето си образование в Германия, където се запознах със съпруга си. Тъй като
той е кореец и започна работа в Корея, решихме да се преместим тук преди 3 години.

Е - Какво е нещото , което най-много те впечатли в Корея ?

К- Още преди да се преместя в Корея, бях впечатлена от козметика им и като цяло как се отнасят към
грижата за кожата си. Още от малки знаят колко е важно използването на слънцезащитен крем
през цялата година ежедневно, отделят много внимание, време и средства за козметиката си и
залагат на добра грижа за кожата, отколкото на много грим. „Превенция вместо поправка на
проблема“. Това е една от тайните им за винаги свежа, гладка и младолика кожа.
Пазарът на козметика в Южна Корея е огромен, съответно има голяма конкуренция между
марките. Стандартът на хората отностно козметиката също е много завишен. Всяка марка се

опитва да създаде възможно още по-ефективен продукт, с по-интересна и нова съставка и най-
важното - на още по-достъпа цена. Затова козметиката в Корея е с много високо качество и на
достъпна цена. След като се преместих тук и открих необятния свят на корейската козметика,
навиците ми що се отнасят до грижа за кожата още повече се промениха и можех да видя
резултатите и как кожата ми се подобрява все повече.
Нещо друго, което ме впечатли в Корея е колко е улеснена държавната им организация, система и
документация. Всичко е максимално улеснено, удобно и бързо достъпно. Клиентското
обслужване е на много високо ниво.

Е-Липсва ли ти България ?
К- Разбира се! Семейството ми е в България и винаги ми липсват, но се прибираме често!

Е- Как реши да направиш онлайн магазин ?
К-Както споменах, от години много харесвам корейската козметика, особено шийт маските! Те са
емблематични за корейската козметика – иновативни, супер лесни, бързи и забавни за
използване и най-важното със страхотен ефект! Винаги ги препоръчвах на приятелки.
Преди няколко години все още не бяха толкова популярни на българския пазар, нямаше голямо
разнообразие на корейски шийт маски и корейска козметика като цяло. Също не всеки иска и му е
удобно да поръчва от чужбина. Затова реших да създам Seoul Onni (Соул Онни) – за да споделя
моята любов към корейската козметика с повече хора в България.
“Соул Онни” на корейски означава „(Твоята) Сеулска по-голяма сестра“. В онлайн магазина си ще
предлагам моите любими шийт маски и корейски продукти, които съм изпробвала и използвам ежедневно.


Е- Разкажи ни повече за грижата за кожата в Корея ? На какви съставки разчитат и как
постигат ефекта на блестящата кожа ?

К- Както споменах, корейците отделят доста внимание на грижата за кожата си. Едни от ключовите
стъпки в ежедневната им рутина са доброто почистване на кожата сутрин и вечер (двойно
почистване на грима с олио и пяна), skin booster, серуми, ампули, шийт маски, олио за лице,
ежедневното масажиране на лицето и съставките в продуктите, които използват. Трудно е да се
каже кои са топ съставките в корейската козметика, защото пазарът се развива изключително
бързо и винаги има нещо ново и нещо, което никога до сега не си срещал. Много често срещани
съставки обаче в козметика им са Азиатската центела/Готу Кола (Centella Asiatica), чаеното дърво,
прополисът, ниацинамидите, витамин С, жен шенът. Напоследък нови и популярни съставки са
азуленът (Azulene, Gluаiazulene), който придава син цвят на продуктите (може да намерите маска с
Гвайазулен в сайта ни – Mascure Calming Solution), както и пелинът (Artemisia/Mugwort).
В Корея блестящата, хидратирана („влажна“) кожа е за предпочитане пред матираната. Корейките
се стремят да изглеждат възможно най-млади и точно този dewy ефект прави кожата да изглежда по-млада и по-свежа.

Е -Едно културно различие в двете държави ?
К- Първото нещо, което ми идва на ум, забелязва се веднага в Корея и е различно от България, това е
отношението им и етикета на общуване с по-възрастните. Отнасят се и говорят в уважителна
форма към по-възрастните или непознатите. Например задължително се подава и получава нещо
с две ръце (смята се за неуважение да се подаде или получи нещо с една ръка).
Йерархията е много важна, дали ще е според годините или според позицията в работата. В
ресторант например винаги по-малкият налива алкохол на по-големия с две ръце и ако също пие
алкохол трябва да се обърне леко встрани, а не директно с лице към по-възрастния.
Корейците не смятат тези неща за досадни задължени, напротив така те искат да покажат
уважението си.
Такива малки детайли правят впечатление на нас чужденците, но разбира се корейците не очакват
всеки чужденец, който посещава Корея, да ги спазва и да ги знае.
Относно България - вички знаем за поклащането на главата за Да и Не. Но искам да се сетя за
нещо, което не сме чували често, поне аз. Това може би ще е даването на нечетен брой подаръци.
Ние често даваме 1 или 3 неща за подарък, никога 2, а това не е от значение в Корея.

Е - Какви продукти използваш ти в своята рутина ?
К - В моята рутина използвам между 5 и 7 продукта. Шийт маска използвам 3-4 пъти седмично.
Сутрин:
1. Почистване с пяна
2. Тонер
3. Серум/ампула/шийт маска
4. Крем
5. Слънцезащитен крем
Вечер:
1. Двойно почистване – олио и пяна
* понякога ексфолиране
2. Тонер
3. Серум/ампула
4. Шийт маска/олио
5. Крем
6. Околоочен крем


Е - Любими шийт маски ?
К- Любимият ми продукт от корейската козметика като цяло е шийт маската! Не бих я заменила за
нищо друго! В Корея те са използвани от много години, докато в в Европа стават популярни едва
през последните няколко години.
Любими са ми маските с чаено дърво, жен шен, картоф (Airy Fit), ликопен (Phytochemical LP) и
много други.
В сайта ни може да откриете тези маски на марката Missha – обичана от корейците и доказала се
на световния пазар) и една от моите любими, разбира се.
За в бъдеще ще продължавам да разнообразявам сайта с още любими корейски марки и продукти.

Благодаря,че бях на гости в блога ти !

Благодаря много на Криси за изчерпателните отговори💙 ! 

Надяваме се да ви е било полезно и интересно ! 

Може да ни последвате и в Инстаграм :

Криси - seoulonni 
Онлайн магазин - seoulonni.eu






Коментари

  1. Здравейте бразилският хит сериал Сто години сьн с





    150 епизода






    А за Бьлгария 95 епизода






    Изльчен в ефира на Бтв Лейди






    Повторение всеки следобед без сьботите и неделите





    От 17 до 18 часа









    Всяка сутрин без неделите и понеделниците





    От 5 до 6 часа в ефира на Бтв Лейди







    Може да влезете в фейсбук страниците на






    Бразилският хит сериал Сто години сьн






    Моля не ми изтривайте коментарите ми






    Моля ви се




    Брагодаря ви

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте латино сериала хит Кой Кой е



    С 120 епизода






    Изльчен Бтв Лейди






    Еухенио Силер е в ролята на двамата братя





    Близнаци





    1 е Педро Перико






    2 е Леонардо в латино сериала хит Кой Кой е с





    120 епизода






    Еухенио Силер е певец




    Песните му в ютуб





    Слушайте







    Ако искате повторение на латино сериала хит



    Кой Кой е с 120 епизода






    Пишете на Бтв Лейди за повторение на





    Латино сериала хит Кой Кой е с 120 епизода




    В ефира на Бтв Лейди





    Брагодаря ви

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме