Пропускане към основното съдържание

Връзката между клиент и продавач

Здравейтеее ! 
Днес ще си говорим за онези малки странички , които ни изкушават с продукти . 
Поканила съм една много интересна гостенка , която ще ни разкаже повече за това какво е да имаш онлайн магазин и как се изгражда връзката между клиент и продавач.


E- Представи се на читателите.

К-Здравейте на всички ! Аз се казвам Кристина Стоянова и съм управител на бранда beauty skin bar .

Е-Как реши да се занимаваш с онлайн магазин и трудно ли беше в началото ?

К-Идеята за онлайн магазина дойде мигновено след като се докоснах до корейската козметика . Съвсем случайно попаднах на определени продукти ,които имаха добри отзиви от вече използвали ги потребители  и ако трябва да бъда честна , поръчах ги доста скептична . След определен период на ползване бях очарована от резултатите ,които те постигнаха за мен и тогава реших да разбера повече за корейската козметика  , да се запозная с различни техни продукти , марки и видове , както и да проуча реалната им ефективност . Естествено това ми отне не малко време и действителното стартиране на онлайн магазина се случи месеци по късно . В началото за бранда знаеха много малко хора , доста от продуктите бяха напълно непознати като марка и като действие , за което трябваше технологично време,  за да бъдат опознати и приети от аудиторията . 

Е-Какво предлагате в онлайн магазина си и ако сега отворя страницата какво ще мога да видя ?

К - Концепцията в началото (тъй като все още бих казала ,че сме в началото ) е да предложим отбрани и малко на брой продукти , за да могат да бъдат наложени и след това постепенно да добавяме нови неща . Идеята на beauty skin bar  е да бъде бутиков магазин и всичко ,което се продава да е  селектирано и отбрано . Корейската козметика навлиза все по-бързо на пазара  и утвърждава своите свойства и качества като ефективна . Важно е да знаем ,че благодарение на доста изчистения и натурален състав ,трябва да дадем мъничко време на продуктите, да покажат своята сила !  В момента сме заложили на грижата за кожата - почистване , ексфолиране . Новите неща които ще вкараме са за хидратиране и подхранване. Естествено няма как да се разминем без серумите за лице ,които стават все по-популярни и обичани от жените ! Също така имаме и няколко продукта за коса които са подхранващи и възстановяващи . Скоро ще зарадваме нашата аудитория с нещо много любимо и вече познато свързано с грижата за красива и здрава коса . За сега само толкова мога да разкрия.

Е- Как се създава връзката между продавач и клиент ?

К- Изключително държа на комуникацията между клиент и продавач . Отделям внимание на абсолютно всеки който иска да получи допълнителна информация , консултация или просто иска някаква насока за справянето с определен проблем свързан с грижата за кожата или косата си . Вярвам че отделеното време на всеки един клиент създава по - дълбока връзка помежду ни и се създава доверие .

Е-Трудна ли е работата с клиентите ?

К-Ако комуникацията с хора ти доставя удоволствие , в комбинация с любимата ти тема - а именно грижата и здравето на кожата , то по никакъв начин работата с клиенти не би била трудна . А удовлетворението ,когато някой ти даде обратна връзка след известно време ,че е доволен и си го насочил и посъветвал правилно - Е тогава вече си сигурен ,че това което правиш ,наистина е ефективно ,полезно и градивно. Тук е разликата между това просто да продаваш нещо или да обичаш това което правиш .

Е-Как се отразява на бизнеса ви сегашната ситуация и какъв съвет може да дадете на колегите си ?

К- В момента онлайн бизнеса може да се нарече най - безопасен и легален именно защото го няма живия контакт . В името на здравето едва ли има човек , който да иска да навреди на себе си или на близките си , но все пак работата е в основата на оцеляването ни и поддържането на стандарта на живот . Сега всеки се напасва според създалата се ситуация и намира варианти да достигне и обслужи клиентите си именно чрез онлайн услугите и търговията. 

Е-Какъв съвет би дала на хората,които сега стартират онлайн бизнес ?

К-Идеята е в основата на всичко .  Създаването след това чисто практично е лесна работа . Подкрепям всеки, който иска да работи , да материализира идеите си и "служи" на клиентите си . С търпение , постоянство и упоритост всеки който се захване с това , в което вярва ще пожъне успех - сигурна съм в това . 


Криси  е от онези прекрасни хора , които обичат работата си и им доставя удоволствие да работят с клиенти ! Много и благодаря , че беше част от тази публикация !

Надяваме се да ви е било полезно и интересно !

Може да ни последвате и в Инстаграм -

Коментари

  1. Здравейте италианският хит сериал Тьрговски центьр с




    15 сезона






    Изльчен Бтв






    Четете Тьрговски центьр италиански сериал по Бтв





    Бг мама







    Моля не ми изтривайте коментарите ми





    Моля ви се




    Брагодаря ви

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме