Пропускане към основното съдържание

Home Spa

Здравейтеее !
Днес ще превърнем рутината си в едно СПА изживяване ! Лично аз свързвам релакса с удобство и аромати и точно за това ще си говорим . Ще ви представя различни продукти за,които ще има отделни ревюта и точно за това влизат в употреба още днес , за да се озова директно в СПА център.


Започваме с един отпускащ душ с любимите продукти. Задължително използвам силно хидратиращ душ гел и ексфолирам тялото си , защото това винаги ме кара да се чувствам по-добре. 
След това си сипваме любимата напитка и се наслаждаваме на продължението. Чашката ми е от sofi.cups , която ги декорира по много красив начин така , че да се чувствате специални дори като пиете кафе.

Скоро ви бях разказала за кърпите на danitashophair и определено променя играта ! За мен нямаше нищо по-досадно да стоя с тежка кърпа на главата , защото така ми пречеше , че не можех да правя нищо. Тази освен , че изглежда като идеален аксесоар за след баня , но и е много удобна и се поставя лесно. Вътрешната част е от памук , а външната от сатен . Може да я използвате и за плаж , басейн или дори докато готвите , за да предпазите косата си от миризми. Модела ще намерите ето ТУК.


Следващата стъпка естествено е запалването на ароматна свещ,за да предадем максимално отпускащо усещане. Тази свещ е с цитрусов аромат който се разнася из цялата стая още докато я запаля. Посланието е много мотивиращо и свещта е много стилна. Тя е от sentohome.bg и при тях може да разгледате още много аромати за всеки вкус.
Ако ме следвате от повече време то ще знаете , че аз съм голяма любителка на лосионите за тяло. За мен е важно да са супер хидратиращи и да ухаят колкото се може повече време. Този тук за сега се справя отлично и беше намален в Парфимо на цена от 12.40лв. , което си е голяма оферта.
Мистовете за тяло е другото нещо в , което съм влюбена и не пропускам да се пръсна ! Мисля , че са идеални точно за спа ден !

Завършваме с най-приятната част , а именно маската за лице.Докато чакате да отминат 10-15минути може почетете от любимата си книга или да отпуснете с хубава музика. 
Тази маска е от KocosBg .

Надявам се да ви е било полезно и интересно !

Може да ме последвате и в Инстаграм -







Коментари

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме