Пропускане към основното съдържание

Talk with travel bloggers #travelguide Ловеч

Здравейтеее !
 Днес ще разнообразя малко интервютата в поредицата и блога си го завземам отново аз.😂💙
Преди няколко дни имах рожден ден и реших да си подаря една малка екскурзия до Ловеч !
Като един истински любител на туризма в България мисля , че това беше най-доброто решение за отпразнуването на този специален за мен ден. 💙

1.Къде се намира и как да стигнем до там ?

- Ловеч е град в Централна Северна България .
До там може да се стигне и с кола и с влак . 
Аз естествено избрах железопътния транспорт .. нали знате за емоцията.😂 Цената на билета от Варна с намаление за студенти беше 8.50лв. и само с едно прикачване в Левски .
Този път не съм се лутала много от гарата , защото всичко е само надолу , което много  ме устройваше. 😂💙


2.Какво да посетим ?
- Ловеч е толкова красив и толкова богат на история 
, че всяко едно кътче бих препоръчала !
 И все пак 2 са големите емблематични места, а именно :


Ловешка средновековна крепост. Място спиращо дъха ! Крепостта е разположена върху хълм Хисаря в старата част на града. Обявена е за архитектурно-строителен паметник.
Входа струваше 2лв. за студенти и ученици , а за останалите е 5лв. Стълбите никак не са много до самата крепост и се стига сравнително лесно . Бих оценила трудността на маршрута 2 от 5.
Ако желаете допълнителна информация на място може да ви съпроводи екскурзовод .

На изкачване към крепостта няма как да не забележите и внушителния паметник на Васил Левски ! Гледката от самото място е повече от невероятна ! Съвета ми тук е да седнете на пейките до паметника , да оставите телефоните и външния свят и просто да се полюбувате на всичко около вас !💙


Покритият мост в Ловеч. Знаете ли,че той е дело на Колю Фичето и , че е единствен по рода си на Балканите ? Надявам се това да ви е заинтригувало толкова , че също като мен първата ви работа в Ловеч да е именно да изтичате до там.

Мостът минава над река Осъм и свързва новата и старата част на града . Вътре ще намерите много сладки изкушения , сувенири , картини и много други интересни неща ! 

Всичко това е част от квартал Вароша ! 



3.Къде да отседнем и къде да хапнем ?
 - За отсядане бих препоръчала хотел Ловеч , най-вече заради гледката към квартал Вароша.

А за хапване препоръчвам всички механички в старата част ! Всички те предлагаха традиционни български ястия и определено дори само от вън обстановката грабваше !
Ние хапнахме в механа "Вароша" и беше много вкусно !


4. В кой сезон е подходящо да посетим Ловеч ?
 - Във всеки ! Ловеч е уникално красив град който е съхранил много българско в себе си ! Заслужава си да отидете на екскурзия там ! 
Аз лично ще се върна отново !💙



Надявам се да съм ви била полезна !

Може да ме последвате и в инстаграм - Only_travel_and_makeup_lovers











Коментари

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме