Пропускане към основното съдържание

Talk with travel bloggers #travlguide Франция

Здравейтеее ! От тази статия давам официален старт на поредицата Talk with travel bloggers.💙
Гарантирам ви, че ще ви запозная с много интересни момичета,които определено има какво да ни разкажат !

Започвам с приятелката ми Ди която ще ни бъде гит в днешната обиколка ! Приятно четене !



Интервю :
Е- Представи ни се с няколко думи ? 

Д -Здравейте, аз съм Деница(известна още като Ди, за приятелите) и днес ще ви разкажа за преживяванията ми във Франция!
На кратко за мен: Търсач съм на докосващи места!На преживявания, които хранят духа!
Почитател съм на киното и добрите книги!Дълго време съм се занимавала с изкуство(под всякакви форми), а именно  това ме доведе до създаването на моята инстаграм страничка, където споделям за пътуванията ми!

Е- Защо да изберем Франция ?

Д-Франция е една доста романтична страна!С богата история и култура,  определено запазила красотите си през вековете.Бих препоръчала страната, за ваше първо пътуване!Определено вдъхновява!

Е- Места, които посети през престоя си във Франция?

Д-Посетих градове като  Париж, Montsoreau, Charteau d’Azay-le-Rideau, Sable-sur-Sarthe и Монт Сейнт Мишел.
Любопитни факти: Париж е най – романтичният град, който съм посещавала.Под Айфеловата кула са направени най – много предложения за брак в света!
                                Монт Сейнт Мишел всъщност не е град!Той е полуостров през деня(може да се стигне с карета до там), и остров през нощта!Казват, че при прилив океана настъпва към брега като галопиращи коне!Отделно от това на връхната точка на острова, се намира абатство с автентични монаси, пред което опашките с хора са километрични!
                                Charteau d’Azay-le-Rideau е истински дворец!Там са живели благородници, а зад самите стени има богата картинна галерия и гид, който ви придружава обяснявайки подробности за мястото.

Е-  Как стоят нещата с цените?

Д-Ако става дума за забележителности, на повечето места във възраст 25год. входа на атракционите е безплатен или с намалена такса!
Иначе всичко останало е в евро!(Важно: Не се старайте да обръщате левът в евро.)


Е-Разкажи ни нещо за манталитета на местните хора.Има ли нещо, което ти е направило впечатление, че се разграничават от балканския манталитет?


Д-Местни хора е силно казано!Във Франция има много чужденци.Общо за хората мога да кажа, че са изключително любезни, гледат да помогнат и услужат с каквото има!


Е- Кухня?Традиционни ястия?Какво ни препоръчваш и какво не?


Д-Така, любимата ми тема!Французина не робува на кухнята си( или иначе казано, не обичат да готвят)!Във Франция разчитат на италианските специалитети – пица, спагети ( в дадени квартали на Париж, може да видите и китайска и гръцка кухня).Интересно е как се посрещат на гости едни други.Менюто им е в няколко степени.Започва се с чаша чай, след това се предлагат сирена, следва поднасянето на салата, след нея се пие кафе, вечеря се с нещо леко и преди десерта се пие чаша вино.


Е- Би ли се върнала там след време ?

Д -Ако имах възможност бих живяла известно време там!Има още много места, които искам да посетя!


Е-Какво би ни посъветвала, ако след седмица заминаваме за Франция?

Д - Носете си топли дрехи, защото сутрините и вечерите са студени.Задължително отидете до океана( не се знае кога пак ще го видите).Наемете си автомобил!Определено във Франция, ще изминете доста километри!Направете план кои места ще посетите, за да може мисълта ви да е подредена и да не губите време!


Забавлявайте се и бъдете здрави! И помнете…времето Ви не е изгубено, ако е прекарано на път!


Благодаря на прекрасната Ди, че с удоволствие прие идеята ми и се включи без да се замисли !

Надяваме се да сме ви полезни !

А вие може да ни последвате в инстаграм :

Мен - Only_travel_and_makeup_lovers
Ди - dopamine93



Коментари

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме