Пропускане към основното съдържание

#booklovers part 4

Здравейтеее ! 

Надявам се не сте забравили за книжната ми поредица ? 
Е днес съм тук , за да ви я припомня и да ви представя едно много сладко букстаграмарче ! 
Да започваме !

Е - Представи ни се .💙

П - Здравейте  , казвам се Петя . По известна съм като literaturelife_ . На 18 години съм и живея в едно китно родопско градче . 

Е - Как реши да си направиш профил в който да споделяш с другите твоя книжен свят ? 

П - Всъщност решението ми за букстаграм стана много спонтанно. Докато си стоях една вечер преди нова година и си четях се разрових за книгата  , която тогава четях и видях  , че съществува такова книжно общество  , за което дори не бях подозирала. Това беше като повратен момент за книжния ми живот ! И така се стигна до реализация на профила ми . 

Е- Какво те запали по книгите ? 

П - Хмм.. може би книгите се появиха в живота ми в най-подходящия момент . Честно казано до 14-годишна възраст да чета нещо извън училищната литература си беше мъчение за мен . Но после настъпи един период  , в който започнах да страня от света и хората . Затворих се в себе си и единствено ми спасение бяха книгите . Така се озовах в света на Дивергенти .
А след него ?!? .. След него открих своя нов етап от живота си  , в който книгите са неизменна част от ежедневието ми . 


Е - Коя ти е любимата книга и защо ?

П - За един читател може би най-трудния въпрос е този . През тези години открих толкова много светове  , от които във всеки един намирам нещо любимо. Мисля  , че любимата книга се определя от етапа през който минаваш . Всички ние имаме любимци от различни жанрове  , нали ?!? А и всяка книга напомня за нещо специално . Ще си позволя да изляза клиширана и ще кажа  , че обичам всичките си бебчета поравно.

Е - Има ли книга която съжаляваш  , че си закупила ?


П - Определено имам неточни попадения . Но това  , което аз не харесвам  , може да е фаворит за друг . 


Е - Какъв съвет ще дадеш на хората  , които не обичат да четат? Как да заобичат книгите ? 

П - Един ден ще дойде моментът  , в който ще откриете СВОЯТА книга. Междувременно се опитайте да я откриете  , четейки ! Любовта към книгите идва изведнъж  , но пък остава за цял живот !💙


Много благодаря на прекрасната Петя  , че се съгласи да бъде част от поредицата ! 

Надяваме се да сме ви били полезни и интересни !💙

Може да ни последвате и в Инстаграм -


Петя - literaturelife_








Коментари

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме