Пропускане към основното съдържание

#booklovers part 2

Здравейтеее ! 
Поредицата продължава с пълна сила ии днес си имам много специална гостенка ,а именно Роси от a.court.of.thousand.books.
Оставям на нея да ви въведе в своя книжен свят !💙


Е - Представи ни се .💙

Р - Здравейте , аз съм Роси на 21 години от София. Не съм много добра в представянията , но общо взето обичам да чета,рисувам и да снимам.

Е - Как реши да направиш профил в който да споделяш с другите твоя книжен свят ?

Р - Може би година преди да направя профила си гледах чужди такива и постоянно си повтарях , че и аз съм страстен читател и обожавам да снимам и би ми било приятно да стана част от българското букстаграм общество - да споделяме красивите си снимки и да говорим за любимите си книги . Един ден просто хванах книгата ,която четях , грабнах свещи и няколко изкуствени цветя , подредих ги набързо и снимах . Много топло бях посрещната и това ме мотивира още повече .
Аз съм малко по-интровертен човек и още се уча как да комуникирам с останалите , но истината е , че ми е страшно приятно и именно това ме вдъхнови - възможността да общувам с други като мен . 

Е - Какво те запали по книгите ?

Р - Между мен и книгите винаги е имало неразривна връзка.Като малка мама ми четеше книжки вечер , когато се прибереше от работа, но аз нямах търпение да разбера какво се случва и още на 3-4 се научих да си чета сама , за което много ми помогнаха учителките от детската градина .💙
Официално се запалих по четенето благодарение на ''Маншон , Полуобувка и Мъхеста брада '' на Ено Раунд . 
По-късно имах период , в който отказвах да чета нещо друго освен списания , но бързо премина. По УА жанра , който в момента чета най - много ме запали ''Здрач'' и от тогава не съм спирала да чета , тъй като за мен ''Здрач '' си остава една много специална книга , въпреки , че сега не я харесвам . 


Е - Любима книга и защо ?
  
Р - Ох , това е най-трудния въпрос за един книгоман . Аз си деля по категории - любима УА книга - ''Двор от Мъгла и Ярост'' на Сара Дж.Маас , заради вплетените в сюжета послания и заради начинът , по който ме караше да се чувствам докато я чета . 
Любима класика - ''Тютюн'' на Димитър Димов, защото показа етапите на разпадането на личността , на деградацията , на загиващия морал , на жертвите и погубването в името на една нездрава любов - много силна книга лично според мен с много силни послания . 
И една друга любима книга , която няма как да не споделя е ''Панаир на суетата '' на Уилям Такъри - харесва я най-вече , защото е много актуална , въпреки че е писана преди толкова много години . 


Е - Имали книга която съжаляваш , че си закупила ?

Р - За съжаление има такава и тя е ''Подборът'' на Али Конди . По-зле написана и глупава книга никога не ми е попадала . 

Е - Какъв съвет ще дадеш на хората , които не обичат да четат?
Как да заобичат книгите ? 

Р - В крайна сметка всеки сам решава дали да чете или не , любовта към книгите се ражда ненадейно , а не на сила . Все пак искам да кажа на онези , които не обичат да четат , че ако започнат да го правят , ще обогатят речника си много и ще променят светогледа си , дори и да четат най-пошлата булевардна литература . Ще бъдат възприемани много по-добре , ще имат нови теми за разговори , ще гледат по-критично на света , но най-хубавото е , че всяка една книга е едно страхотно приключение - шанс да се поставиш в обувките на някой друг , да изживееш неговия живот, да се насладиш на богата гама от емоции . Тъй , че ако не четете , но пък обичате приключения- пробвайте този тип приключение кой знае , може и да ви хареса !💙

Много благодаря на прекрасната Роси , че ми беше гост днес !

Надяваме се да сме ви били полезни ! 💙

Може да ни последвате и в Инстаграм - 










Коментари

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме