Пропускане към основното съдържание

#booklovers part 7

Здравейтеее ! 
Това е последната статия от поредицата #booklovers.
На гости ми е приятелката ми Теди от Tedy Pan . 
Ще оставя на нея да ви въведе в своя книжен свят .💙

Е - Представи ни се.💙
Т - Здравейте, казвам се Теодора и съм на 32 години. Завършила съм Техническия Университет, специалност „Компютърни системи и технологии“. Извън работата ми обичам да чета и да готвя. Така си почивам и се презареждам с нови сили 

Е - Как реши да направиш профил, в който да споделяш с другите твоя книжен свят?

Т - Всеки човек има занимания, с които се разтоварва. Понеже приятелите ми знаят, че много обичам книгите и четенето, постоянно ми носят книги. Не знам дали съществува по-добър подарък от ваучер за добре заредена книжарница.ХаХаХа И тъй като често ми искат препоръка за книга, това беше моя начин да го направя – да развивам хобито си и да бъда полезна на другите.



Е - Какво те запали по книгите?

Т - Като дете обожавах математиката и ми ставаше лошо от списъка по литература за лятната ваканция. Въпреки това ги четях, защото това ми помагаше през учебната година. С времето някак си нещата станаха естествено. Работата ми на компютър през голяма част от денонощието ме накара да търся начини за разтоварване. Изненадващо дори за мен, това се оказа художествената литература. Обичам класики, които те отнасят на друго място, в друго време и те карат да избягаш от реалността. После започнах да чета и други жанрове и така интересите ми ставаха във все по-различни области.


Е - Любима книга и защо?

Т - Винаги ми е било трудно да отговря на този въпрос. Все едно да имаш няколко домашни любимеца и да те питат кой обичаш най-много  Много книги са ми любими, обичам както вече стана ясно художествена литература, книги за себепознание, книги, които те учат на нещо. Но все пак, ако трябва да кажа едно заглавие, това би било „Проницателят“ на Анди Адрюс. Това е книга, която промени мирогледа ми и която срещнах в точния за мен момент. Просто тя промени живота ми и бих я прочитала отново и отново 


Е - Има ли книга, която съжаляваш, че си закупила?

Т - Категорично не. Научих се да намирам хубавото във всичко. Дори 1 изречение от цяла книга, може да помогне в правилния момент. Има разбира се и книги, които не са ми доставили върховно удоволствие след прочитането им. Но една такава книга може да те накара да оцениш подобаващо тези, които вече си прочел и тези, които ти предстои.


Е - Какъв съвет ще дадеш на хората, които не обичат да четат? Как да заобичат книгите?

Т - Сигурна съм, че няма такива хора. Обикновено това е нагласа, която са си изградили, защото не са попадали на книги, които им харесват. Или в училище са ги изпитвали на произведения, които са били далече от тях. Със сигурност интересно четиво би било това, свързано с хобито им. Просто да отидат в книжарница и ако обичат да рисуват, да потърсят нещо в областта на изобразителното изкуство, ако обичат да пътуват, да си вземат някой пътеводител и т.н. Няма човек, който да не обича да чете, има само разочаровани такива .


Много благодаря на приятелката ми Теди , че се съгласи да бъде част от тази поредица !

Благодаря и на всички вас,които четете блога ми  !
 Подготвила съм ви GIVEAWAY в профила ми в Инстаграм и ще се радвам да участвате ! 💙

Надяваме се да сме ви били полезни и интересни !

Може да ни последвате и в Инстаграм - 


Теди - tedypan26


Коментари

Популярни публикации от този блог

До Плиска и назад с БДЖ ?

Е влаковете не са толкова лоши колкото сигурно си мислите.😀🚂🚅 Днес мисля да ви отведа от ЖП гара Варна до ЖП гара Плиска е поне виртуално. Както съм писала в описанието на блога обичам да избирам дестинациите си на гишето за билети . Така стана и в този случай. Купихме си билетите и право към влака за Плиска. Разстоянието е 1 час и 30 минути с влак. За малко да изтървем гарата,защото е толкова мъничка и почти незабележима. Скочихме в последния момент от влака и се озоваваме на сред нива. Точно така ГОЛЯМА ПРОСТОРНА НИВА без признаци за живот. Мисля,че за първи път ме обзе паника при пътуване . 😂 На гарата имаше само един човек който се приготвяше да си тръгва и едно огромно куче. Попитах го за някакъв транспорт до селището,а той ми се засмя от сърце и ми каза,че единствения транспорт са ми двата крака и ако продължа 3км. нагоре по нивата и след това още около 4км. по главното шосе ще стигна до старата част на града (така става като не проучваш разстоянията предварително.) Така де т

Jouer rose gold - eyeshadow palette

Здравейтееее !  Не много отдавна в Инстаграм ви бях споделила за една от любимите си палитри .  Днес ще ви разкажа малко повече за Jouer rose gold и също така ще я видите в действие.💙 Jouer rose gold съдържа 12 цвята от  , които 9 мат и 3 перлени цвята. Палитрата е много пролетна и въпреки  , че има само 12 цвята могат да се направят много различни визии. Палитрата пристига в много красива опаковка . Има голямо огледалце  , което естествено е ПЛЮС . Цветовете са силно пигментирани  , но въпреки това се преливат много лесно . Не е прашлива и не ми е нужен фиксиращ спрей или основа за сенките  , защото и без тях ми се задържат 8 часа без да се ронят ! Харесва ми  , че има цветове за всяко настроение както се казва. От тъмни до наистина много пролетни и зареждащи .  Тук съм използвала по - светлите тонове .  Аз съм голям любител на rose gold гамата  , а когато същата тя е дори и с блясък .. автоматично се превръща в най-добрата комбинация за

Calinachi Hair Mask

Здравейтеее ! Всяка жена обича да се грижи за косата си и съм сигурна  , че много от вас инвестират суми във фризьорските салони. Съвсем скоро открих марка  , която ви осигурява професионална грижа за косата в домашни условия. Те ми изпратиха маската си за коса и днес ще ви запозная с марката и продукта. Calinachi е нова на пазара българска марка.Марката предлага продукти специализирани в грижата за кожата и косата. Залагат на формули максимално близки до природата ,избягвайки съдържанието на консерванти  , оцветители  , петролни продукти и алкохол.  Маска за коса за екстремно възстановяване с феерия от 4 масла и активни съставки.   4те масла в маската са - Арган  , Жожоба  , Авокадо и Кокос . Сигурна съм  , че повечето сте ползвали тези масла за косата си и мога да ви кажа  , че събрани в едно вършат чудеса. Също така продукта е богат на ценни витамини  , антиоксиданти и мононенаситени мазнини . Тези неща в комбинация обещават да направят косата силна  , блестяща  , ме